Категорії

Повернення

ПОВЕРНЕННЯ

 

Повернення товару належної якості

Повернення  можна  здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів не враховуючи дня покупки.

Повернення товару можна здійснити за умов:

– товар не експлуатувався;

– збережено товарний вигляд виробу;

– збережені всі оригінальні бірки, етикетки, ярлики тощо;

– цілісність комплектації товару та упаковки не порушено;

– виріб не включено до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Відправте інформацію про повернення та скан-копію чи фото документу, що підтверджує оплату за товар на електронну пошту slinghouse@ukr.net.

3. Впродовж трьох робочих днів, з моменту отримання заявки на повернення, з вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.

4. Відправте ваш товар та документ, що підтверджує оплату за товар за узгодженою з менеджером інтернет-магазину адресою.

5. Після отримання та перевірки товару на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Повернення товару неналежної якості

Повернення  можна  здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну на товар.

Повернення товару можна здійснити за умов:

– товар неналежної якості;

– наявність підтвердження істотності дефекту виробу від виробника;

– збережено документ, що підтверджує оплату;

– цілісність комплектації товару не порушена;

– досі дійсний період гарантійного обслуговування.

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Відправте скан-копію чи фото документу, що підтверджує оплату за товар на електронну пошту slinghouse@ukr.net.

3. Впродовж трьох робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.

4. Відправте ваш товар та документ, що підтверджує оплату за товар за узгодженою з менеджером інтернет-магазину адресою.

5. Після отримання та перевірки товару і всіх супровідних документів, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Зверніть увагу!

Клієнту може бути відмовлено у поверненні товару, якщо не дотримано умов повернення встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

Споживачу компенсується вартість самого товару належної/неналежної якості, вартість доставки не повертається.

Грошові кошти будуть повернуті тим способом, яким їх було отримано.

Якщо у вас виникли додаткові запитання зв'яжіться з нами.

ВВЕРХ