Товари

Повернення

ПОВЕРНЕННЯ

 

Повернення товару належної якості

Повернення  можна  здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів не враховуючи дня покупки.

Повернення товару можна здійснити за умов якщо:

– товар не експлуатувався;

– збережено товарний вигляд виробу;

– збережені всі оригінальні бірки, етикетки, ярлики тощо;

– цілісність комплектації товару та упаковки не порушено;

– товар не входить до переліку товарів, що не підлягають поверненню згідно постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19 березня 1994 року.

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Відправте інформацію про повернення та скан-копію чи фото документу, що підтверджує оплату за товар на електронну пошту slinghouse@ukr.net.

3. Впродовж трьох робочих днів, з моменту отримання заявки на повернення, з вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.

4. Відправте ваш товар та документ, що підтверджує оплату за товар поштовим оператором за узгодженою з менеджером інтернет-магазину адресою.

5. Після отримання та перевірки товару на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Повернення товару неналежної якості

Повернення  можна  здійснити відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну на товар.

Повернення товару можна здійснити за умов:

– товар неналежної якості;

– наявність підтвердження істотності дефекту виробу від виробника;

– збережено документ, що підтверджує оплату;

– цілісність комплектації товару не порушена;

– досі дійсний період гарантійного обслуговування.

Порядок повернення товару:

1. Перевірте готовність товару до повернення, відповідно до умов наведених вище.

2. Відправте скан-копію чи фото документу, що підтверджує оплату за товар на електронну пошту slinghouse@ukr.net.

3. Впродовж трьох робочих днів, з моменту отримання заяви на повернення, з вами зв'яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження деталей повернення.

4. Відправте ваш товар та документ, що підтверджує оплату за товар, поштовим оператором за узгодженою з менеджером інтернет-магазину адресою.

5. Після отримання та перевірки товару і всіх супровідних документів, на відповідність вимогам до повернення, впродовж 10-ти днів будуть повернуті грошові кошти за товар.

Зверніть увагу!

Споживачу може бути відмовлено у поверненні товару, якщо не дотримано умов повернення встановлених Законом України «Про захист прав споживачів».

Споживачу повертається вартість товару належної/неналежної якості.

Оплата послуги доставки у випадку повернення здійснюється за рахунок покупця.

Якщо у вас виникли додаткові запитання зв'яжіться з нами.

ВВЕРХ